lördag 18 augusti 2007

Bioshock och Stranglehold

Jaha ja, nu är det drygt en månad sen jag skrev senast, har väl inte så mycket att komma med antar jag. Men nu börjar det hända grejer! Den 24:e augusti (nästa Fredag) kommer äntligen Bioshock! Var lite smått skeptisk till det efter att ha sett diverse filmer och läst om all ros det fått. Men så tankade jag demot igår och blev rätt ställd, så jag beställde det och kan inte vänta på att få hem det! Lite samma kände jag för Stranglehold, lite Hong Kong blandat med Max Payne, släpps 17:e september om jag minns rätt. Annars händer inte mycket, musiken ligger lite på is, en svacka kan väl kalla det. Men det brukar ordna sig. Under tiden blir det mycket jaga Gamerscore på Xbox 360, svårt men det känns bra när man väl når en milstolpe (t.ex. var 100:e p).

Inga kommentarer: