torsdag 12 juli 2007

Tand ut, smärta in...

Var hos tandläkaren idag och drog den sista av två visdomständer, och nu c:a 7 timmar efter värker det fortfarande. Inte mycket men tillräckligt för att vara irriterande. Jag fick ta mig en titt på tanden när den väl var ute, och roten såg ut att vara ovanligt lång. Det var nog därför tandgubben hade lite problem med att få ut jäkeln. Annars då? Jo, jag missade min goda vän Jontes födelsedag, kan bero på att mitt minne är i klass med en guldfisk, I alla fall när det gäller saker som inte tillför mig nåt. Hur som helst har jag en ny på G kallad "Possible Paradox", lite små saker som ska fixas till sen slänger jag upp den på den vanliga sidan.
Peace out ya numbskulls!

1 kommentar:

_booty sa...

Det var antagligen födelsedagsguden som straffade dig :D:D Nå, hur känns det i tandköttet idag då?