onsdag 6 juni 2007

Fotboll and shit

Härlig seger mot Plupparna ikväll, var såklart aldrig orolig men 5-0! Island är väl ändå inte så dåliga? Hur som helst var matchen rätt svår att kolla på då sändningen såg att sändas lågupplöst som om den visades på Youtube eller nåt. Och för första gången sen tja, jättelänge sjöng jag nationalsången. Det gick sådär, har tydligen så dålig lungkapacitet
då jag knappt kunde sjung mer än tre ord utan att jag började kvävas. Sen att jag sjunger som en röv gjorde inte saken bättre. Ska också till tandhygienisten på fredag, sist jag var där kändes det som om hon skulle dra ut tänderna.
Det gör jävligt ont alltså. Men vad gör man inte för sina gaddar? Jo, och så hoppas jag på att mitt God Of War 2 hinner komma fram, ser fram emot det i och med all ros kritiker och andra gamers gett det. Gött också att ha träffat Robban, minns knappt senaste gången.

Praise be to Kratos for he is one bad muddafucka!



Inga kommentarer: